POIG.08.02.00-14-113/10-00 Wdrożenie uatomatyzacji procesu zamówień towarów firmy „CHEMIX” i jej partnerów za pomocą integracji systemów informatycznych uczestników.
POIG.08.02.00-14-113/10-00 Wdrożenie uatomatyzacji procesu zamówień towarów firmy „CHEMIX” i jej partnerów za pomocą integracji systemów informatycznych uczestników.
Numer umowy/aneksu/decyzji: POIG.08.02.00-14-113/10-00
Tytuł projektu: Wdrożenie uatomatyzacji procesu zamówień towarów firmy „CHEMIX” i jej partnerów za pomocą integracji systemów informatycznych uczestników.
Program Operacyjny: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś priorytetowa: POIG.08.00.00
Działanie: POIG.08.02.00
Poddziałanie:
Cały kraj/ Województwo: Lubelskie
Powiat: Powiat świdnicki
Gmina: Świdnik
Wartość ogółem: 324344.5
Wydatki kwalifikowalne: 310194.5
Dofinansowanie: 154722.25
Dofinansowanie UE: 131513.92
Nazwa beneficjenta: „CHEMIX” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP beneficjenta: 8212308557
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: SIEDLCE
Województwo: Mazowieckie
Powiat: Powiat m. Siedlce / Powiat siedlecki
Temat priorytetu: 14 Usługi i aplikacje dla MŚP (e-handel. kształcenie i szkolenie. tworzenie sieci itp.)
Forma prawna: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – małe przedsiębiorstwo
Obszar realizacji: 00 Nie dotyczy
Projekt zakończony (Wniosek o płatność końcową): Tak
Data podpisania Umowy/Aneksu: 6/10/2011
Data utworzenia w KSI SIMIK 07-13 Umowy/Aneksu: 6/21/2011
Data rozpoczęcia realizacji: 7/1/2011
Data zakończenia realizacji: 3/31/2012
POIG.08.02.00-14-079/11-06 Wdrożenie systemu B2B w celu automatyzacji procesów biznesowych pomiędzy firmą KALMAR i partnerami biznesowymi
Numer umowy/aneksu/decyzji: POIG.08.02.00-14-079/11-06
Tytuł projektu: Wdrożenie systemu B2B w celu automatyzacji procesów biznesowych pomiędzy firmą KALMAR i partnerami biznesowymi
Program Operacyjny: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś priorytetowa: POIG.08.00.00
Działanie: POIG.08.02.00
Poddziałanie:
Cały kraj/ Województwo: Mazowieckie
Powiat: Powiat m. st. Warszawa
Gmina: M. st. Warszawa
Wartość ogółem: 52434.28
Wydatki kwalifikowalne: 52434.28
Dofinansowanie: 26217.14
Dofinansowanie UE: 22284.57
Nazwa beneficjenta: „Kalmar” Robert Kreczmański
NIP beneficjenta: 5210400949
Kod pocztowy: 00-716
Miejscowość: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Powiat: Powiat m. st. Warszawa
Temat priorytetu: 14 Usługi i aplikacje dla MŚP (e-handel. kształcenie i szkolenie. tworzenie sieci itp.)
Forma prawna: osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą – małe przedsiębiorstwo
Obszar realizacji: 00 Nie dotyczy
Projekt zakończony (Wniosek o płatność końcową): Tak
Data podpisania Umowy/Aneksu: 5/30/2014
Data utworzenia w KSI SIMIK 07-13 Umowy/Aneksu: 6/5/2014
Data rozpoczęcia realizacji: 5/6/2011
Data zakończenia realizacji: 4/30/2013
POIG.08.02.00-12-123/13-01 Wdrożenie systemu B2B w celu automatyzacji procesów biznesowych z Partnerami.
Numer umowy/aneksu/decyzji: POIG.08.02.00-12-123/13-01
Tytuł projektu: Wdrożenie systemu B2B w celu automatyzacji procesów biznesowych z Partnerami.
Program Operacyjny: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś priorytetowa: POIG.08.00.00
Działanie: POIG.08.02.00
Poddziałanie:
Cały kraj/ Województwo: Małopolskie
Powiat: Powiat suski
Gmina: Stryszawa
Wartość ogółem: 478225.5
Wydatki kwalifikowalne: 478225.5
Dofinansowanie: 334757.85
Dofinansowanie UE: 284544.17
Nazwa beneficjenta: Krzysztof Pacyga PACYGA IMPORT – EXPORT
NIP beneficjenta: 5520102979
Kod pocztowy: 34-206
Miejscowość: Kuków
Województwo: Małopolskie
Powiat: Powiat suski
Temat priorytetu: 15 Inne działania mające na celu poprawę dostępu MŚP do TIK i ich wydajne użytkowanie
Forma prawna: osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą – średnie przedsiębiorstwo
Obszar realizacji: 00 Nie dotyczy
Projekt zakończony (Wniosek o płatność końcową): Tak
Data podpisania Umowy/Aneksu: 3/17/2014
Data utworzenia w KSI SIMIK 07-13 Umowy/Aneksu: 4/1/2014
Data rozpoczęcia realizacji: 7/15/2013
Data zakończenia realizacji: 4/30/2014
POIG.08.02.00-12-218/13-04 Wdrożenie innowacyjnego systemu B2B PrintSTORM automatyzującego procesy biznesowe Copytec Marcin Ramian i partnerów firmy.
Numer umowy/aneksu/decyzji: POIG.08.02.00-12-218/13-04
Tytuł projektu: Wdrożenie innowacyjnego systemu B2B PrintSTORM automatyzującego procesy biznesowe Copytec Marcin Ramian i partnerów firmy.
Program Operacyjny: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś priorytetowa: POIG.08.00.00
Działanie: POIG.08.02.00
Poddziałanie:
Cały kraj/ Województwo: Małopolskie
Powiat: Powiat tarnowski
Gmina: Tarnów
Wartość ogółem: 845300
Wydatki kwalifikowalne: 845300
Dofinansowanie: 590960
Dofinansowanie UE: 502316
Nazwa beneficjenta: COPYTEC Marcin Ramian
NIP beneficjenta: 9930039001
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Powiat: Powiat m. Tarnów / Powiat tarnowski
Temat priorytetu: 15 Inne działania mające na celu poprawę dostępu MŚP do TIK i ich wydajne użytkowanie
Forma prawna: osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą – małe przedsiębiorstwo
Obszar realizacji: 00 Nie dotyczy
Projekt zakończony (Wniosek o płatność końcową): Tak
Data podpisania Umowy/Aneksu: 4/20/2015
Data utworzenia w KSI SIMIK 07-13 Umowy/Aneksu: 5/7/2015
Data rozpoczęcia realizacji: 1/1/2014
Data zakończenia realizacji: 6/30/2015
pism, andrzej affeltowicz, ikea słoń, uzupełnij zdania przedimkami a an oraz określeniami some i any, średnia krajowa gus 2017, green deal, sfm poradnik, filmy komedie 2014, rko ciężarnej, baza usług rozowjowych, giedroyc, dalii, zaburzenia.pl, nh4no3 stopnie utlenienia, edukacja zdrowotna wikipedia, tańca towarzyskiego, ohme.pl…