POIG.08.02.00-14-035/13-04 Optymalizacja procesów obsługi sprzedażowej partnerów odbiorców w firmie POLCAN Sp. z o.o. S.K.A. poprzez wdrożenie systemu B2B
POIG.08.02.00-14-035/13-04 Optymalizacja procesów obsługi sprzedażowej partnerów odbiorców w firmie POLCAN Sp. z o.o. S.K.A. poprzez wdrożenie systemu B2B
Numer umowy/aneksu/decyzji: POIG.08.02.00-14-035/13-04
Tytuł projektu: Optymalizacja procesów obsługi sprzedażowej partnerów odbiorców w firmie POLCAN Sp. z o.o. S.K.A. poprzez wdrożenie systemu B2B
Program Operacyjny: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś priorytetowa: POIG.08.00.00
Działanie: POIG.08.02.00
Poddziałanie:
Cały kraj/ Województwo: Śląskie
Powiat: Powiat m. Katowice
Gmina: M. Katowice
Wartość ogółem: 162609.29
Wydatki kwalifikowalne: 162609.29
Dofinansowanie: 113826.5
Dofinansowanie UE: 96752.52
Nazwa beneficjenta: POLCAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
NIP beneficjenta: 1182084717
Kod pocztowy: 05-850
Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
Powiat: Powiat sochaczewski / Powiat warszawski zachodni
Temat priorytetu: 15 Inne działania mające na celu poprawę dostępu MŚP do TIK i ich wydajne użytkowanie
Forma prawna: spółka komandytowo-akcyjna – średnie przedsiębiorstwo
Obszar realizacji: 00 Nie dotyczy
Projekt zakończony (Wniosek o płatność końcową): Tak
Data podpisania Umowy/Aneksu: 10/26/2015
Data utworzenia w KSI SIMIK 07-13 Umowy/Aneksu: 10/28/2015
Data rozpoczęcia realizacji: 11/1/2013
Data zakończenia realizacji: 10/31/2015
POIG.08.02.00-10-030/13-05 Wdrożenie systemu klasy B2B jako usprawnienie procesów biznesowych związanych z realizacją zamówień i zleceń.
Numer umowy/aneksu/decyzji: POIG.08.02.00-10-030/13-05
Tytuł projektu: Wdrożenie systemu klasy B2B jako usprawnienie procesów biznesowych związanych z realizacją zamówień i zleceń.
Program Operacyjny: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś priorytetowa: POIG.08.00.00
Działanie: POIG.08.02.00
Poddziałanie:
Cały kraj/ Województwo: Łódzkie
Powiat: Powiat pabianicki
Gmina: Konstantynów Łódzki
Wartość ogółem: 332000
Wydatki kwalifikowalne: 332000
Dofinansowanie: 223650
Dofinansowanie UE: 190102.5
Nazwa beneficjenta: „Torimex – Chemicals Ltd” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
NIP beneficjenta: 7250040122
Kod pocztowy: 95-050
Miejscowość: Konstantynów Łódzki
Województwo: Łódzkie
Powiat: Powiat pabianicki
Temat priorytetu: 15 Inne działania mające na celu poprawę dostępu MŚP do TIK i ich wydajne użytkowanie
Forma prawna: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – małe przedsiębiorstwo
Obszar realizacji: 00 Nie dotyczy
Projekt zakończony (Wniosek o płatność końcową): Tak
Data podpisania Umowy/Aneksu: 9/28/2015
Data utworzenia w KSI SIMIK 07-13 Umowy/Aneksu: 9/30/2015
Data rozpoczęcia realizacji: 1/1/2014
Data zakończenia realizacji: 10/31/2015
POIG.08.02.00-12-083/11-02 Automatyzacja handlu hurtowego poprzez wdrożenie systemu B2B elektronicznej wymiany dokumentów
Numer umowy/aneksu/decyzji: POIG.08.02.00-12-083/11-02
Tytuł projektu: Automatyzacja handlu hurtowego poprzez wdrożenie systemu B2B elektronicznej wymiany dokumentów
Program Operacyjny: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś priorytetowa: POIG.08.00.00
Działanie: POIG.08.02.00
Poddziałanie:
Cały kraj/ Województwo: Małopolskie
Powiat: Powiat miechowski
Gmina: Miechów
Wartość ogółem: 122713
Wydatki kwalifikowalne: 122713
Dofinansowanie: 71837.63
Dofinansowanie UE: 61061.98
Nazwa beneficjenta: JAN WOŁOCH FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA WOŁOCH-ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
NIP beneficjenta: 6590000670
Kod pocztowy: 32-200
Miejscowość: Miechów
Województwo: Małopolskie
Powiat: Powiat miechowski
Temat priorytetu: 14 Usługi i aplikacje dla MŚP (e-handel. kształcenie i szkolenie. tworzenie sieci itp.)
Forma prawna: osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą – średnie przedsiębiorstwo
Obszar realizacji: 00 Nie dotyczy
Projekt zakończony (Wniosek o płatność końcową): Tak
Data podpisania Umowy/Aneksu: 1/24/2013
Data utworzenia w KSI SIMIK 07-13 Umowy/Aneksu: 2/4/2013
Data rozpoczęcia realizacji: 5/1/2012
Data zakończenia realizacji: 4/30/2013
POIG.08.02.00-12-185/09-05 Wdrożenie systemu zarządzania łańcuchem dostaw SCM w ramach kisskiss.pl
Numer umowy/aneksu/decyzji: POIG.08.02.00-12-185/09-05
Tytuł projektu: Wdrożenie systemu zarządzania łańcuchem dostaw SCM w ramach kisskiss.pl
Program Operacyjny: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś priorytetowa: POIG.08.00.00
Działanie: POIG.08.02.00
Poddziałanie:
Cały kraj/ Województwo: Małopolskie
Powiat: Powiat m. Kraków
Gmina: M. Kraków
Wartość ogółem: 996000
Wydatki kwalifikowalne: 901000
Dofinansowanie: 630850
Dofinansowanie UE: 536222.5
Nazwa beneficjenta: MONIT.pl KACPER GĄSIENNICA BYRCYN
NIP beneficjenta: 7361505972
Kod pocztowy: 30-318
Miejscowość: Kraków
Województwo: Małopolskie
Powiat: Powiat m. Kraków
Temat priorytetu: 14 Usługi i aplikacje dla MŚP (e-handel. kształcenie i szkolenie. tworzenie sieci itp.)
Forma prawna: osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą – mikro przedsiębiorstwo
Obszar realizacji: 00 Nie dotyczy
Projekt zakończony (Wniosek o płatność końcową): Tak
Data podpisania Umowy/Aneksu: 9/1/2014
Data utworzenia w KSI SIMIK 07-13 Umowy/Aneksu: 10/21/2014
Data rozpoczęcia realizacji: 7/1/2010
Data zakończenia realizacji: 1/31/2012
POIG.08.02.00-12-218/13-04 Wdrożenie innowacyjnego systemu B2B PrintSTORM automatyzującego procesy biznesowe Copytec Marcin Ramian i partnerów firmy.
Numer umowy/aneksu/decyzji: POIG.08.02.00-12-218/13-04
Tytuł projektu: Wdrożenie innowacyjnego systemu B2B PrintSTORM automatyzującego procesy biznesowe Copytec Marcin Ramian i partnerów firmy.
Program Operacyjny: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś priorytetowa: POIG.08.00.00
Działanie: POIG.08.02.00
Poddziałanie:
Cały kraj/ Województwo: Małopolskie
Powiat: Powiat tarnowski
Gmina: Tarnów
Wartość ogółem: 845300
Wydatki kwalifikowalne: 845300
Dofinansowanie: 590960
Dofinansowanie UE: 502316
Nazwa beneficjenta: COPYTEC Marcin Ramian
NIP beneficjenta: 9930039001
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Powiat: Powiat m. Tarnów / Powiat tarnowski
Temat priorytetu: 15 Inne działania mające na celu poprawę dostępu MŚP do TIK i ich wydajne użytkowanie
Forma prawna: osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą – małe przedsiębiorstwo
Obszar realizacji: 00 Nie dotyczy
Projekt zakończony (Wniosek o płatność końcową): Tak
Data podpisania Umowy/Aneksu: 4/20/2015
Data utworzenia w KSI SIMIK 07-13 Umowy/Aneksu: 5/7/2015
Data rozpoczęcia realizacji: 1/1/2014
Data zakończenia realizacji: 6/30/2015
POIG.08.02.00-14-024/14-03 Wdrożenie systemów klasy B2B integrującego zarządzanie procesami biznesowymi w obszarze zamówień oraz uruchomienie innowacyjnej usługi w modelu SaaS
Numer umowy/aneksu/decyzji: POIG.08.02.00-14-024/14-03
Tytuł projektu: Wdrożenie systemów klasy B2B integrującego zarządzanie procesami biznesowymi w obszarze zamówień oraz uruchomienie innowacyjnej usługi w modelu SaaS
Program Operacyjny: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś priorytetowa: POIG.08.00.00
Działanie: POIG.08.02.00
Poddziałanie:
Cały kraj/ Województwo: Mazowieckie
Powiat: Powiat ostrołęcki
Gmina: Olszewo-Borki
Wartość ogółem: 630300
Wydatki kwalifikowalne: 630300
Dofinansowanie: 441210
Dofinansowanie UE: 375028.5
Nazwa beneficjenta: DRUKARNIA „A-Z COLOR” ANDRZEJ ZECER Sp. z o.o.
NIP beneficjenta: 7582364665
Kod pocztowy: 07-410
Miejscowość: Anton
Województwo: Mazowieckie
Powiat: Powiat m. Ostrołęka / Powiat wyszkowski
Temat priorytetu: 15 Inne działania mające na celu poprawę dostępu MŚP do TIK i ich wydajne użytkowanie
Forma prawna: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – średnie przedsiębiorstwo
Obszar realizacji: 00 Nie dotyczy
Projekt zakończony (Wniosek o płatność końcową): Tak
Data podpisania Umowy/Aneksu: 1/10/2018
Data utworzenia w KSI SIMIK 07-13 Umowy/Aneksu: 3/15/2018
Data rozpoczęcia realizacji: 5/1/2014
Data zakończenia realizacji: 6/30/2015
POIG.08.02.00-08-010/11-04 Nowe rozwiązania w audiologii dzięki wykorzystaniu Platform B2B w firmie Forte.
Numer umowy/aneksu/decyzji: POIG.08.02.00-08-010/11-04
Tytuł projektu: Nowe rozwiązania w audiologii dzięki wykorzystaniu Platform B2B w firmie Forte.
Program Operacyjny: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś priorytetowa: POIG.08.00.00
Działanie: POIG.08.02.00
Poddziałanie:
Cały kraj/ Województwo: Lubuskie
Powiat: Powiat żarski
Gmina: Lubsko
Wartość ogółem: 17186.98
Wydatki kwalifikowalne: 17186.98
Dofinansowanie: 11721.72
Dofinansowanie UE: 9963.46
Nazwa beneficjenta: „FORTE- NOWOCZESNE PROTEZOWANIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ I WSPÓLNICY- SPÓŁKA KOMANDYTOWA”
NIP beneficjenta: 9730716230
Kod pocztowy: 65-119
Miejscowość: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Powiat: Powiat m. Zielona Góra
Temat priorytetu: 14 Usługi i aplikacje dla MŚP (e-handel. kształcenie i szkolenie. tworzenie sieci itp.)
Forma prawna: spółka komandytowa – małe przedsiębiorstwo
Obszar realizacji: 00 Nie dotyczy
Projekt zakończony (Wniosek o płatność końcową): Tak
Data podpisania Umowy/Aneksu: 5/24/2013
Data utworzenia w KSI SIMIK 07-13 Umowy/Aneksu: 5/28/2013
Data rozpoczęcia realizacji: 11/1/2011
Data zakończenia realizacji: 4/30/2013
POIG.08.02.00-14-014/10-04 Automatyzacja procesów wyceny nieruchomości i likwidacji szkód oraz ich integracja z systemem klasy B2B
Numer umowy/aneksu/decyzji: POIG.08.02.00-14-014/10-04
Tytuł projektu: Automatyzacja procesów wyceny nieruchomości i likwidacji szkód oraz ich integracja z systemem klasy B2B
Program Operacyjny: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Oś priorytetowa: POIG.08.00.00
Działanie: POIG.08.02.00
Poddziałanie:
Cały kraj/ Województwo: Dolnośląskie
Powiat: Powiat m. Wrocław
Gmina: M. Wrocław
Wartość ogółem: 110571.43
Wydatki kwalifikowalne: 110571.43
Dofinansowanie: 45757.14
Dofinansowanie UE: 38893.57
Nazwa beneficjenta: PARTNER CRLS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
NIP beneficjenta: 1132065327
Kod pocztowy: 05-816
Miejscowość: Reguły
Województwo: Mazowieckie
Powiat: Powiat pruszkowski
Temat priorytetu: 15 Inne działania mające na celu poprawę dostępu MŚP do TIK i ich wydajne użytkowanie
Forma prawna: spółka komandytowa – średnie przedsiębiorstwo
Obszar realizacji: 00 Nie dotyczy
Projekt zakończony (Wniosek o płatność końcową): Tak
Data podpisania Umowy/Aneksu: 8/18/2015
Data utworzenia w KSI SIMIK 07-13 Umowy/Aneksu: 8/19/2015
Data rozpoczęcia realizacji: 6/1/2011
Data zakończenia realizacji: 10/31/2012
the do, rtz szkolenie, foucault, anna m.-z., sprawozdanie z praktyk wzór, seriale listopad 2019, jak obliczyć dochód netto, pocztagmail.com.pl logowanie, termin brexitu, kujawsko-pomorskie.pl, godziny dziekańskie uw, praca startup warszawa, namiestnik przechrzta chomikuj, barbara jaruzelska, covid 20, biologia 2017 czerwiec, ustawa o środowisku, oświadczenie o poddaniu się egzekucji 777 pkt 6 wzór, nfosigw, melodie romantyczne…